ALERTA: Prova d'enviament d'alerta al mòvil el proper dilluns dia 3 de novembre
- El proper dilluns 3 de novembre es portarà a terme a Cànoves i Samalús una prova d'enviament massiu d'alertes de Protecció Civil al mòbil per verificar el seu funcionament.
- La prova començarà a realitzar-se a partir de les 10 del matí.
- Per tal de tenir millors resultats, es demana a la ciutadania que empleni una enquesta per valorar la seva experiència.
L'any 2023 va entrar en funcionament el sistema d’alertes de Protecció Civil al mòbil, ES-ALERT. Des d’aleshores se n’han fet diverses proves i s’ha activat en situacions 
d’emergència reals (inundacions, incendis forestals i risc químic), fets que han demostrat que és una bona eina per traslladar a la població, de manera immediata, les instruccions 
necessàries per protegir-se i reduir riscos quan et trobes en una zona afectada per una emergència, catàstrofe o accident greu. Tot i això, encara cal avançar perquè tothom 
conegui bé el sistema i com funciona. 
Per aquest motiu, durant els mesos de setembre i octubre la Direcció General de Protecció Civil està portant a terme noves proves arreu de Catalunya. En el cas de Cànoves i Samalús, s’ha previst una prova per al 3 de novembre, a partir de les 10 h, en el marc de la prova per a tot el territori de Barcelona (Baix Llobregat, el Barcelonès, el Maresme, el Vallès Occidental i el Vallès Oriental). Per valorar aquesta prova s’ha previst una enquesta que permetrà comprovar, per exemple, si els missatges s’han rebut correctament als mòbils. La participació dels ciutadans en aquesta enquesta és essencial per validar i millorar el sistema.
Font:
Generalitat de Catalunya
Protecció Civil
 
     iCal
 iCal
     vCard
 vCard
    