Nova visita de l'Oficina mòbil del Consumidor

Dilluns, 28 d'octubre de 2019 a les 08:15

Viure en un municipi on no hi hagi un servei municipal de consum no té per què ser un entrebanc per conèixer i exercir els drets com a consumidor.

Les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor, estan dins del programa de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) de l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona.

L'equip tècnic de l'oficina mòbil, coordinat pel Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, dóna resposta a les consultes i reclamacions que es fan directament. De la mateixa manera, aquest equip atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels 207 ajuntaments adherits a aquest servei, entre ells el de Cànoves i Samalús.

El servei de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets.

El proper dijous 31 d’octubre  torna l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor. 

Emplaçada com sempre a l’entrada de l’Ajuntament, els tècnics de la Diputació de Barcelona atendran gratuïtament de 12 a 13 del migdia als ciutadans en totes aquelles qüestions o dubtes relacionats amb l’àmbit dels drets dels consumidors, etiquetatge i garanties de productes, compra i lloguer d’habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles, serveis post-venda, compres fora d’establiment, serveis turístics, etc...

Entre tots aquests altres temes, l’usuari també pot cursar qualsevol queixa o denúncia per tramitar els problemes que aquests tenen amb les companyies o comerços que no els han ofert el servei o el producte contractat o adquirit.

Darrera actualització: 21.10.2019 | 13:44