Taller: Google Adwords

Dimecres, 13 de març de 2019 de 10.00 h a 14.00 h

Orientat als negocis ja en marxa o projectes que ja s’estan assessorant al CSETC.

Com crear una campanya publicitària amb Google Adwords

Dins el programa formatiu Màrqueting Digital 2019 #eMKT19,  treballem diferents eines per ajudar a la promoció dels negocis amb l’etiqueta “Caixa d’eines tecnològiques”. Aquesta formació es desenvolupa en un format d’1 sessió de 4 hores, on es treballaran de manera pràctica els conceptes bàsics per conèixer com funciona Google Adwords.

Impartit per Gemma Andreu, consultora a Sugeralia.

Objectius:

  • Conèixer el sistema de publicitat en motors de cerca Google Adwords i la seva versió per a mapes.
  • Crear un compte de Google Adwords, engegar una campanya publicitària i conèixer com fer el seguiment i optimització.

Temari:

1. La publicitat a Google: Tipus de publicitat
     – Buscador
     – Display
     – Shopping
     – Maps
2. El planificador de paraules claus
3. El planificador de campanyes
4. Tipus de campanyes d’Adwords
5. Creació de campanyes
6. Creació d’anuncis
7. Monitorització de campanyes: Principals KPI’s

Observacions: És necessari portar ordinador amb el sistema operatiu i les aplicacions com el Java també actualitzat per aprofitar millor la sessió. També heu de tenir en marxa el negoci, o tenir un projecte emprenedor que tingueu treballant amb el CSETC.

Important: Heu de tenir publicada la vostra pàgina web, o en la recta final de la seva creació.

Inscripcions: Places limitades. Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció

 *Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari portar fotocòpia del DNI/NIE.

**Si és la primera vegada que veniu al 2019, heu de venir 15 minuts abans per omplir la fitxa.

***No es podrà entrar a la formació sense haver complimentat la fitxa d’usuari abans.

Contacte CSETC:  info@csetc.cat o 93 844 43 02

Quin cost té:

Gratuït

Adreça:

CSETC, c. Josep Vilaseca, 23 Cardedeu

Darrera actualització: 04.03.2019 | 10:44