Recomanacions a la ciutadania per la gestió particular amb Sanitat

Dijous, 19 de de març de 2020 a les 00:00

Comunicat de la Direcció d'Atenció Primària  de l'Institut Català de la Salut:

El sistema sanitari reforça l’atenció no presencial potenciant l’espai digital La Meva Salut

Arran de la situació excepcional que s’està produint amb el nou coronavirus-SARS-CoV-2, s’estan habilitant una sèrie de mesures per possibilitar la continuïtat de l’assistència sanitària, també de manera no presencial. Una d’elles consisteix a potenciar l’ús de La Meva Salut.

Les persones que encara no hi tinguin accés, excepcionalment, podran donar-se d’alta trucant al número 900 053 723 sense necessitat d’acudir presencialment al centre o a través de canalsalut.gencat.cat/lamevasalut-registre.

D’aquesta manera podran accedir a serveis com ara l’eConsulta, per enviar consultes assistencials al seu professional de salut o es podran descarregar el Pla de medicació per anar a la farmàcia a buscar els medicaments. Podreu accedir a tota la informació gràfica al Canal Salut

Teniu adjunts dos cartells informatius.

Actualitzacions i nous materials comunicatius

 

Campanya #JoActuo

En un missatge anterior us informàvem de la campanya que, sota el hashtag #JoActuo (http://joactuo.cat/), vol donar resposta i posar de relleu el moviment ciutadà que ha sorgit de manera espontània entre la població per fer front a l’expansió del coronavirus. Us animem a participar-hi des dels diferents canals.

 

 

 

 

Darrera actualització: 19.03.2020 | 12:59