Utilització eines digitals a l'empresa

Dimecres, 11 d'octubre de 2017 de 10.00 h a 14.00 h

Orientat a empreses, autònoms, professionals i emprenedors.

Dins l’Aula de Gestió del Negoci, es realitza una formació en una sessió de 4 hores per compartir els conceptes bàsics sobre la utilització del certificat digital, signatura electrònica i facturació electrònica, de manera pràctica per l’empresa.

Impartit per Núria Gil i Martell, consultora d’ Akuaba, SL.

Objectius:

  • Introduir les eines i mecanismes per facilitar la implantació i ús dels 3 temes, aportant aplicacions gratuïtes i explicant-ne el funcionament.
  • Aconseguir que els participants vegin els avantatges d’emprar certificat digital, signatura i facturació electrònica, que entenguin què son i com funcionen i que puguin decidir com implantar-los a les seves organitzacions.

 

Contingut:

1- Certificat digital i signatura electrònica:

  • Què és el certificat digital?
  • Què és la signatura electrònica?
  • Utilització del DNI electrònic, aplicacions útils.
  • Aplicacions del certificat digital a l’empresa: xifrat de dades.

2- Factura electrònica:

  • Què és la factura electrònica? Formats.
  • Format Facturae de l’agència tributària.
  • Claus de la factura electrònica per a l’emissor i per al receptor.
  • Explicació de funcionament de la platafoma B2B Router.

3- Digitalització certificada de factures:

  • Què és la digitalització certificada de factures?
  • Formats acceptats, programari homologat.
  • Recomanacions per emprar la digitalització certificada de factures.

Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció

 *Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari portar fotocòpia del DNI/NIE i en cas d’estar a l’atur Certificat d’inscripció a l’atur

Contacte CSETC:  info@csetc.cat o 93 844 43 02

Adreça:

CSETC, c. Josep Vilaseca, 23 Cardedeu

Darrera actualització: 28.09.2017 | 18:04