Visita de la unitat mòbil d’informació a les persones consumidores

Dimarts, 20 de de desembre de 2022 de 10.30 h a 11.30 h

El servei de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets.

Des de la Sala de Plens de l’Ajuntament, els tècnics de la Diputació de Barcelona atendran gratuïtament de 12 a 13 hores als ciutadans en totes aquelles qüestions o dubtes relacionats amb l’àmbit dels drets dels consumidors, etiquetatge i garanties de productes, compra i lloguer d’habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles, serveis post-venda, compres fora d’establiment, serveis turístics, etc...

Entre tots aquests altres temes, l’usuari també pot cursar qualsevol queixa o denúncia per tramitar els problemes que aquests tenen amb les companyies o comerços que no els han ofert el servei o el producte contractat o adquirit.

Quin cost té:

Gratuït

Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) - Ajuntament

Masia Can Casademunt, s/n - 08445 Cànoves i Samalús - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 938 710 018
Fax: 938 434 145
Adreça electrònica: canovesisamalus@diba.cat
Adreça electrònica: lozanoda@diba.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9 a 14h i dijous tarda de 16 a 20h (excepte tardes d'agost)
Vegeu situació en el mapa
Darrera actualització: 15.12.2022 | 12:44