Els propers dies 9 i 10 de juny hi haurà la nova edició de Benvinguts a Pagès.
Inscripcions fins el 21 de març!
Serà un nou cap de de setmana de portes obertes a explotacions agrícoles i ramaderes, juntament amb propostes de restauració, allotjament i activitats per tot el territori català.
Productors, restauradors o propietaris dallotjaments poden participar-hi per promoure l'entitat o l'activitat en el marc de valorització dels productes agroalimentaris de proximitat.
Per a participar en el projecte només cal inscriure's en el mateix web benvingutsapages.cat:
El període per a tramitar la sol·licitud de participació a Benvinguts a Pagès finalitza el proper 21 de març. Enguany es preveu que en força comarques es reforci l’edició i impressió de material de difusió del projecte en l’àmbit local, amb la inclusió de propostes de rutes pels visitants: Tots aquelles activitats que pels motius que sigui no s’hagin inscrit dins el termini indicat no es garantirà la seva inclusió en aquest material i/o rutes.
L’organització del projecte compta amb la implicació dels Delegats de Benvinguts a Pagès (DBs), que seran les persones referents del projecte a la vostra comarca. A continuació us facilitem les seves dades:
Comarca: Vallès Oriental
Angel Ruiz del Campo Cap de l'oficina comarcal del Vallès Oriental del DARP angel.ruiz@gencat.cat 93 882 77 47
Carme Garrido Àrea de Desenvolupament Local del Consell Comarcal del Vallès Oriental garridolc@vallesoriental.cat 93 860 07 02