Resolució de litigis en línia

Divendres, 18 d’agost de 2023

El Centre Europeu del Consumidor a Espanya publica un nou fullet sobre la Plataforma de Resolució de Litigis en Línia (RLL) amb l'objectiu de donar a conèixer i promocionar el recurs com una forma fàcil, ràpida i barata de resoldre reclamacions entre consumidors i botigues en línia.

La RLL és un lloc web gratuït, interactiu i multilingüe, administrat per la Comissió Europea, en el qual els consumidors residents a la UE així com Islàndia, Liechtenstein i Noruega poden resoldre les seves reclamacions sobre compres en línia realitzades tant en el seu propi país com en qualsevol d'aquests països.

Cal advertir que, totes les botigues en línia amb domicili social a aquests països, independentment de si tenen intenció o no de fer servir la plataforma RLL, estan obligades a facilitar al consumidor un enllaç a la plataforma de manera visible i fàcilment accessible, així com un correu electrònic de contacte que serà el que s'utilitzi per tramitar les reclamacions.

Darrera actualització: 4.08.2023 | 09:38