L’Ajuntament de Cànoves i Samalús manté el seu compromís amb la lluita contra l’Esclerosi Múltiple

Dilluns, 24 d’agost de 2026

La Junta de Govern Local va ratificar l’atorgament d’una subvenció directa a la Fundació Esclerosi Múltiple per donar suport a la seva tasca social i d’acompanyament durant aquest exercici 2026.

L’Ajuntament de Cànoves i Samalús continua fent palesa la seva voluntat de col·laborar amb les entitats sense ànim de lucre que treballen millorant la qualitat de vida de les persones i les seves famílies. Dins d’aquest marc d'acció social, el consistori manté la seva línia de suport econòmic a la Fundació Privada per a la Lluita contra l’Esclerosi Múltiple.

Mitjançant la resolució aprovada en Junta de Govern Local, l’Ajuntament va formalitzar la concessió d’una subvenció directa de 150,00 euros a l’entitat, imputada a la partida pressupostària d'atenció social de l'exercici 2026. Aquesta aportació va destinada a sufragar les diverses activitats d'atenció, investigació i sensibilització que la Fundació desenvolupa al llarg de tot l'any.

Des del consistori es destaca l'indubtable interès públic i social de la tasca que realitza aquesta entitat de referència, reafirmant el compromís del municipi amb les polítiques socials de suport a les malalties neurodegeneratives i a la millora del benestar de la ciutadania.

Darrera actualització: 24.08.2026 | 09:46