Hemeroteca
Cicle de caminades pels camins fluvials de les conques del Besòs i de la Tordera
28/03/2025La propera caminada ItineraRius tindrà lloc al riu Ripoll, al seu pas per Castellar del Vallès, aquest diumenge 30 de març.
L’embassament de Vallforners ja sobreeixeix després de molt temps
28/03/2025Segons fonts del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) aquest mes de març s’ha registrat com el més plujós des que hi ha registres*.
ItineraRius
30/03/2025Cicle de caminades pels camins fluvials de les conques del Besòs i de la Tordera.
L’Itinerarius pel riu Ripoll, al seu pas per Castellar del Vallès, ha aplegat aquest diumenge una seixantena de persones
02/04/2025Sota el títol “Aigua, història i vida”, la passejada ha inclòs diverses parades, on els assistents han pogut conèixer com la societat ha interactuat amb el riu en diferents moments històrics.
Banca mòbil al municipi: Caixa d'Enginyers
02/04/2025Banca mòbil de Catalunya
Cap municipi sense serveis bancarisReunió col·lectiu LGTBIQ+
03/04/2025Si estàs sensibilitzat amb el col·lectiu LGTBIQ+, vine a la reunió per a concretar quines accions podem portar a terme pel 17M i/o 28J.
El grup està per crear, per organitzar-se, per consensuar objectius,... entre totes les persones interessades li donarem forma i el tirarem endavant.
Anem a sacsejar consciències!
Si no pots venir aquest dia però estàs interessada, posa't en contacte amb el 699 385 264.

