Hemeroteca
Cànoves i Samalús respon a la crida del Banc de Sang amb 26 donacions en la jornada de maig
08/05/2026La participació ciutadana d’aquest passat 1 de maig contribueix a mantenir les 1.000 donacions diàries que requereixen els hospitals catalans.
Cinc anys de l’estació meteorològica de Cànoves i Samalús: una mirada científica al clima del Montseny
11/05/2026L’equipament, instal·lat el 2021, s’ha convertit en una eina clau per monitorar el canvi climàtic i oferir dades locals de precisió a la ciutadania.
Xerrada: L’assetjament entre iguals: eines i estratègies per prevenir i actuar
12/05/2026Quin és el paper de les famílies davant situacions de patiment i conflicte entre infants? Com podem detectar i actuar davant l’assetjament? I com podem transformar aquestes situacions en oportunitats d’aprenentatge?
Espectacle familiar: Estereotips
15/05/2026Activitat programada en el marc del 17M Dia Internacional en contra de la LGTBI-fòbia.
Taller d'alimentació: Sana, senzilla i plena de vitalitat
16/05/2026A càrrec d'Ariadna Muns, de @simbiosi, aquest taller està pensat per a totes aquelles persones majors de 18 anys que vulguin millorar la seva alimentació d’una manera pràctica, conscient i adaptada al dia a dia. Al llarg de les diferents sessions es treballaran hàbits alimentaris saludables, posant èmfasi en la senzillesa, l’equilibri i el gaudi del menjar.
Es compartiran eines i recursos per organitzar els àpats, conèixer millor els aliments i incorporar propostes nutritives que ajudin a mantenir l’energia i el benestar. El taller combinarà explicacions teòriques amb exemples pràctics i idees fàcils d’aplicar a casa.







